piątek, 26 lutego 2016

Naturalnie niezwykłe mydło kuchenne YOPE

Troszkę mnie tu nie było. Praca pochłaniała mnie tak bardzo, że aż wylądowałam na przymusowym urlopie (by ogarnąć się ze zdrowiem) ;). Korzystam więc z wolnego czasu i oto jestem! Mam nadzieję, że uda mi się być częściej.




Dzisiaj pokażę Wam bardzo fajne mydełko w płynie marki YOPE. Jest to produkt dedykowany do użycia w kuchni. Oprócz mycia, jego zadaniem jest usunięcie ze skóry dłoni kuchennych zapachów. Możecie spotkać trzy wersje zapachowe, ja akurat mam goździk.

Kosmetyk znajduje się w wygodnej butelce o pojemności 500 ml, wyposażonej w pompkę. Wersje kuchenne zamknięte są w zielonych opakowaniach.




Design... Uwielbiam! Prosta etykietka z szopem (??). Rysunek bardzo fajny, właściwie to mi wygląda na linoryt, ale mogę się mylić bo grafiki warsztatowej nie studiowałam. W każdym razie obrazek mega uroczy :D. Szop z widelcem! :D
Zapach mydła jest bardzo intensywny. Jeśli ktoś nie lubi goździków to... Nie polubi tego mydła. Woń zabija wszystkie inne zapachy i długo pozostaje na dłoniach.
Receptura mydła oparta jest na naturalnych składnikach. Produkt nie zawiera parabenów, SLSu, PEGów, SLESu i silikonów. Kosmetyk jest delikatny dla skóry dłoni :).




Mydełko bez problemu kupicie w internecie za ok. 15 zł, a także możecie je znaleźć w Krakowie w drogeriach Pigment.

Polecam Wam mydełka marki YOPE. Nie dość, że fajny skład, to na dodatek... Świetnie wyglądają :). Na pewno kupię inne zapachy!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...