poniedziałek, 23 listopada 2015

BeGlossy listopad 2015


Listopadowe pudełko BeGlossy na starcie dostało ode mnie plusa... Wszystko kosmetyki były w całości ;) (pamiętacie moje poprzednie pudełko?)
Ale to tylko pierwsze wrażenie, najważniejsze jest to, co odkryłam w moim pudełku potem.


W moim boxie znalazłam:

- NIVEA - Balsam do ciała pod prysznic Cocoa&Milk - Miniatura o pojemności 50 ml
Jakoś nigdy mnie nie ciągnęły tego typu kosmetyki, ale w końcu wypróbuję. Co mi szkodzi ;)

- SANASE CHOCOLATETERAPIA -  Kompleks nawilżający - Dwie ampułki. W całym opakowaniu są cztery. Szkoda, że nie napisali jak mam to stosować... Będę szperać w internecie.


- SYOSS - Odświeżacz koloru do włosów - Pełny produkt. Jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku. Jeśli się sprawdzi to myślę, że zrewolucjonizuje moją pielęgnację włosów! :D

- PANTENE - Aksamitny krem do włosów intensywnie nawilżający - Pełny produkt. Na razie mam mieszane odczucia... Mam to nakładać na suche włosy? No nie wiem... Na razie nakładam na wilgotne, może kiedyś odważę się na suche. Może...

- VICHY Idealia - Rozświetlający krem wygładzający - Miniaturka o pojemności 15 ml. Wiecie co myślę o kosmetykach tej marki. Nie będę się powtarzać.




- EFEKTIMA - Hydrożelowe płatki pod oczy Wine - Therapy - Pełnowymiarowy kosmetyk. Lubię wino. Płatki będą fajne jeśli tylko będą pachnieć winem ;)

- FEDERICO MAHORA - próbka zapachu FM 281 - Próbka o pojemności 2 ml. Poleży sobie.

- NATURALNE AROMATY - Olejek zapachowy - kawa - Pełny produkt. Lubię kawę! No i pachnie kawą :D.

Zawartość pudełka mi się podoba! Kosmetyki do włosów z chęcią wypróbuję (już się nie mogę doczekać), a te pachnące na pewno uprzyjemnią moją egzystencję :). Na Vichy przymykam oko.

12 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...