sobota, 31 października 2015

KIKO precision eyeliner


Dziś pokażę Wam jedną z pamiątek z Mediolanu. Jest to eyeliner włoskiej marki KIKO. Zrobiłam spore zakupy kosmetyczne ;). Oprócz tego, kupiłam jeszcze dwa inne, ale na nie przyjdzie pora w przyszłości. 
 
Precision eyeliner jest to czarny tusz do kresek w płynie. Ma miękki filcowy aplikator w kształcie wydłużonego stożka. Muszę przyznać, że przy jego pomocy bardzo łatwo można narysować idealną kreskę na powiece. Aplikacja jest wyjątkowo łatwa. Liner szybko zasycha, a jego wykończenie staje się matowe. Kreski zrobione przy jego pomocy wyglądają naprawdę ładnie!
Spory minus muszę niestety dać za trwałość. Tusz bardzo łatwo się rozmazuje, nawet po wyschnięciu. Po potarciu oka możemy się pożegnać z kreską, a na dodatek mamy usmarowane pół twarzy. Łzy też szybko rozpuszczają makijaż. Jeśli się nie zapominamy to wszystko jest ok i pięknie się trzyma.
Plusik mogę natomiast dać za to, że demakijaż jest łatwy. szybki i przyjemny ;). 
Liner można kupić w sklepie KIKO, stacjonarnym lub internetowym. Jego cena to 29 zł. Mam wrażenie, że we Włoszech kosmetyki te są odrobinkę tańsze, ale mimo to polskie ceny są bardzo przystępne.

Eyeliner KIKO stał się moim ulubionym tuszem do kresek. Jest wyjatkowo łatwy w aplikacji, a kreski nim wykonane są idealne. Jestem w stanie wybaczyć mu tendencję do rozmazywania. Na pewno kupię go jeszcze nie raz! :)

3 komentarze:

  1. Szalenie podoba mi się aplikator. Wolę te w formie gąbeczki czy właśnie filcowe niż pedzelki, z którymi ciężko mi się współpracuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...