wtorek, 22 września 2015

Weekend w Mediolanie


Wakacje dobiegają końca, to ostatnia chwila by jeszcze gdzieś wyskoczyć, chociaż na weekend. Ja postanowiłam spędzić trzy dni w Mediolanie. Przy okazji odwiedziłam Expo. Poza tym zwiedzałam i kręciłam się po mieście. Wiecie co? W życiu nie widziałam tylu dobrze ubranych ludzi w jednym miejscu ;). Ilość drogich torebek i butów na metr kwadratowy robi wrażenie :). I wcale nie mam na myśli butików selektywnych marek ;).


Polska na EXPO





Zakupy w KIKO musiały być. Szczególnie, że we Włoszech kosmetyki te są odrobinę tańsze niż w Polsce :)



Rosyjskie mishki na EXPO



6 komentarzy:

  1. Ania, zapraszam na spotkanie, szczegóły na grupie FB

    OdpowiedzUsuń
  2. Mediolan jest piękny. Co zresztą widać na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądałaś :D i oczywiście O Bag ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I czemu ja ciągle w tej Polsce siedzę :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...