czwartek, 27 sierpnia 2015

Po urlopie - Malta

Witajcie :). Znowu jakiś czas mnie nie było, tym razem z powodu urlopu. Wiecie, przed musiałam intensywnie pracować, szykować wszystko... Na urlopie wypoczywałam, nie miałam czasu na bloga... Skupiałam się na wyciąganiu 110% z tych dziesięciu dni luzu ;). Po powrocie musiałam trochę ponadrabiać, ale już ogarnęłam sytuację i oto jestem :).


Urlop spędziłam na Malcie, u zaprzyjaźnionej blogerki Ani z boga Co mnie kręci, co mnie podnieca :). To były cudowne wakacje :).











4 komentarze:

  1. La Valetta i Gozo :) byłam tam w zeszłym roku, w zasadzie zjechałam całą wyspę i bardzo miło to wspominam...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale cudownie <3 pasują Ci te klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wakacje, nie byłam na Malcie :) Fajnie byłoby Cię znowu zobaczyć kiedyś Aniu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...