wtorek, 7 lipca 2015

Sache Vite dry fast top coat - jak mogłam bez niego żyć?

Od dawna wiedziałam o istnieniu utwardzacza Sache Vite, ale nie miało to wpływu na moje życie ;). Dopiero, gdy trafiłam na niego w jakimś sklepie internetowym, i przeczytałam opis, coś się zmieniło. Dowiedziałam się, że utwardzacz nakłada się na mokry lakier, gdyż przenika on przez warstwę emalii i utwardza ją, przy okazji przyśpieszając wysychanie. Już wiedziałam, że muszę to sprawdzić!



Sache Vite kupiłam w drogerii Super-Pharm w cenie ok. 12 zł za 14 ml (cena pozytywnie mnie zaskoczyła, w internecie było drożej) i szybciutko poleciałam do domu go wypróbować.
Kosmetyk nakłada się na mokry lakier, trzeba więc uważać, żeby go nie zetrzeć pędzelkiem. Producent zaleca formowanie kropli na końcu pędzelka i delikatnymi ruchami rozprowadzenie jej na płytce paznokcia. Ta metoda faktycznie się sprawdza, potrzeba jednak odrobiny wprawy bo Sache Vite bardzo szybko schnie. Po chwili mam już na paznokciach twardą, błyszczącą taflę.

Produkt zdecydowanie przedłuża trwałość lakieru. Emalia nie odpryskuje i nie ściera się z końcówek przez ok. 5 dni. Dodatkowo paznokcie pęknie się błyszczą. Sache Vite poprawia jakość nawet kiepskiego lakieru kolorowego. Mały minusik daję za dość intensywny i ostry zapach preparatu, ale przy innych zaletach przemykam na to oko ;).

W tej chwili nie wyobrażam sobie życia bez Sache Vite. Dzięki temu kosmetykowi czas wykonania perfekcyjnego manicure znacznie się skrócił, a czas pomiędzy kolejnymi zabiegami wydłużył.
Jeśli jeszcze nie znacie tego utwardzacza to najwyższa pora to zmienić!

4 komentarze:

  1. Miałam go i byłam bardzo zadowolona. nObecnie mam wysuszacz z Indigo i też bardzo go sobie chwalę, lubie też Sally Hansen Insta-Dri.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale Top coat Indigo skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzył na mnie ostatnio jak byłam w superfarmie ostatnio ale się powstrzymałam teraz mnie zachęciłaś muszę sprawdzić

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...