wtorek, 28 lipca 2015

Powrót.

Nie wiem czy wiecie, ale prawie rok temu popsuła mi się lustrzanka. Przez to fotografowanie stylizacji stało się bardzo ciężkie, a w końcu z tego zrezygnowałam. Na szczęście teraz już mam nowy aparat i nic nie stoi na przeszkodzie, by powrócić do stylizacji. Oto mój dzisiejszy zestaw!

Ostatnio polubiłam ubrania i dodatki w bieli i złocie. Nic dziwnego, że mój pierwszy korpus do O bag jest właśnie biały! ;).

Przy okazji możecie zobaczyć moją nową fryzurę. Prosto od fryzjera :)

 












spodnie - Stradivarius, top - Stradivarius, buty - Mango, torba - Fullspot, motylek - prezent od Przyjaciela <3

6 komentarzy:

  1. Super!!! Genialne masz włosy ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. O bag bardzo mi się podobają, te ogrodniczki też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten zestaw, złote buty dodały smaczku!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...