wtorek, 14 lipca 2015

Marbla - Dry shampoo professional line - tanie, a dobre!

Jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać? Znacie to? Na niektóre kosmetyki jestem skłonna wydać duże sumy pieniędzy, bez mrugnięcia oka. Za to na inne po prostu mi szkoda kasy. Tyczy się do między innymi zmywaczy do paznokci, a także suchych szamponów. Właśnie taki tani szampon Wam dziś pokażę :D.

Dry shampoo professional line, wyprodukowany przez Marbla, kupiłam w Biedronce za ok. 5 zł (nie mam pojęcia czy to cena regularna, czy też promocja). Szczerze mówiąc skusiła mnie cena, w końcu to 1/3 ceny suchych szamponów Batiste. Pomyślałam, że warto zaryzykować i go przetestować :). Szczególnie, że często używam kosmetyków tego typu (moje włosy muszą zawsze dobrze wyglądać w pracy, a nie zawsze mam czas na to by je umyć i wymodelować). Mój wybór padł na wersję "flower mood".

Z ciekawością przystąpiłam do testowania kosmetyku. Aplikacja przebiegła bez problemu. Produkt naniosłam przy nasadzie włosów. Odniosłam wrażenie, że szampon od Marbla bardziej "bieli" włosy niż Batiste. Przypuszczam, że jest on bardziej skoncentrowany, przez co też bardziej wydajny. Jego zapach nie jest zbyt intensywny, co dla mnie jest plusem (Batiste za bardzo dawały mi po nosie, irytowało mnie to). Biały proszek wmasowałam we włosy, zostawiłam na chwilkę, a następnie wyczesałam. Efekt, jaki uzyskałam pozytywnie mnie zaskoczył. Włosy uniosły się u nasady, pozostały miękkie i błyszczące, a przetłuszczenie zostało zniwelowane. Właśnie o to chodziło! Co więcej, efekt utrzymał się przez cały dzień, a głowę w końcu umyłam z psychicznej potrzeby ;).

Myślę, że warto wypróbować suchy szampon z Biedronki, może Wasze serca też podbije? :)


6 komentarzy:

  1. Muszę spróbować :) Ja używam z Isany, kosztuje około 10 zł i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej półce zalegają jeszcze dwa suche szampony, ale ten faktycznie ciekawy :) i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotka dziś też pisałam o dry shampoo :) numer 1 w kosmetyczce, oczywiście w razie potrzeby, hehe ale tej firmy jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od jakiegoś czasu myślę nad wypróbowaniem suchego szamponu, bo mimo że są one tak dostępne jeszcze nigdy po żaden nie sięgnęłam, skupiając się na codziennym porannym myciu włosów :)
    Najnowszy wpis o tym co jeść w Rzymie - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam suchych szamponów... :) Jakoś ich nie potrzebuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za takie perełki lubię Biedronkę. Czasami naprawdę nie warto przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...