czwartek, 16 lipca 2015

BeGlossy lipiec 2015

Pamiętacie, że poprzednie pudełko mnie nie zachwyciło? Miałam nadzieję, że w tym miesiącu, dla odmiany, będzie efekt WOW... A jest tak sobie, zobaczcie sami.



W moim pudełku znalazły się:

Beaver Professional - Szampon regenerujący do włosów - miniaturka 60 ml. Kolejna miniaturka szamponu... Kurczę, ile można? Wystarczy mi na 3 razy i nawet nie odczuję działania. No nic, przyda się w podróży... Kiedyś... Bo już mam spory podróżny zapas.

Artego - Spray intensywnie nawilżający Rain Dance - pełny produkt, 20 ml. Spoko, ale na stronie producenta zobaczyłam, że kosmetyk występuje też w pojemności 150 ml. No mogliby się rzucić tym większym... Tak czy inaczej z chęcią przetestuję.


Anabelle Minerals - Mineralny puder matujący Pretty Matt - Miniaturka 1 g. Tu trafili w dziesiątkę, właśnie taki puder chciałam przetestować! Szkoda tylko, że miniaturka...

 Vichy Purete Thermale - Płyn micelarny do demakijażu oczu i wrażliwej skóry twarzy 3 w 1 miniaturka 30 ml. Kolejny płyn micelarny, niby zawsze się przydają, ale nie popadajmy w skrajności ;). Nie przepadam za marką Vichy.

Vichy Aqualia Thermal - Dynamicznie nawilżający krem o bogatej konsystencji - miniaturka 15 ml. Jak już wspomniałam nie przepadam za tą marką. Poza tym ta nazwa!!?? Jak dla mnie to po prostu dynamicznie nawilżający krem o bogatej konsystencji. Cała reszta to wata! Co to niby znaczy "dynamicznie nawilżający?" pfffff!


 Efektima - Coconut Miracle - pełen produkt o pojemności 150 ml. Jest to kosmetyk do wszystkiego (ciało, dłonie, paznokcie i włosy), na bazie olejku kokosowego. Hmm... Pierwszy raz się z tym spotykam, zobaczę co to za cudo ;).


 I właśnie tak to wygląda. Czy Wam też pudełko wydaje się słabe, czy po prostu mam gorszy dzień? ;)

5 komentarzy:

  1. O matko, nie mam czego żałować... a za Vichy też nie przepadam (tak jak moja skóra zresztą) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersję z pianką regenerum. Też jest slabo.

    OdpowiedzUsuń
  3. To kokosowe fajne. a miniaturka z Annabelle jest cholernie wydajna, mam róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak ten puder użyć z tak małego pudełeczka?

      Usuń
  4. Pudełko jest o niebo lepsze niż poprzednia edycja! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...