poniedziałek, 8 czerwca 2015

Zabieg odżywczo-rozświetlający - współpraca z portalem estetycznie.pl

Nareszcie doczekaliśmy się prawdziwie wiosenno-letniej pogody! Powoli zajmuję się porządkami... W szafie, mieszkaniu, a przede wszystkim doprowadzam siebie do porządku! Po zimie moja cera nie olśniewała, a przebywanie po 12 godzin na dobę w klimatyzowanym pomieszczeniu jeszcze pogorszyło sprawę.

W tym momencie naszej historii pojawia się portal estetycznie.pl, który zaproponował mi współpracę. 

Zostałam zaproszona na zabieg odżywczo-rozświetlający Epionce, który został przeprowadzony przez Panią Kosmetolog Martę Mendel z gabinetu Divia w Krakowie.

Pierwszym etapem był demakijaż i oczyszczanie twarzy przy pomocy Litycznego żelu Epionce. Preparat przyjemnie chłodził moją skórę. Następnie pani Marta przeszła do właściwego zabiegu, którego przebieg możecie zobaczyć na poniższym filmie :).





Zabieg był całkiem przyjemny. W jego trakcie w ogóle nie odczuwałam dyskomfortu (chociaż na filmie można zobaczyć, że w pewnym momencie moja twarzy wyglądała dość ekstremalnie). Nakładanie kolejnych preparatów odczuwałam jako przyjemny masaż twarzy :). 

Na koniec pani Marta wykonała mi makijaż mineralny, bym do ludzi mogła wyjść ;). 

Od razu po zabiegu odczułam, że skóra twarzy jest nawilżona i ukojona. Gdy spojrzałam w lustro zobaczyłam, że moja cera jest rozświetlona i wygląda na wypoczętą. Efekt bardzo mi się spodobał :D. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić gabinet Divia i zabiegi z zastosowaniem kosmetyków Epionce!

By efekt zabiegu nie przemijał, a stan mojej skóry systematycznie się poprawiał, zostałam obdarowana trzema kosmetykami marki Epionce. Są to:
- Pianka oczyszczająca
- Tonik równoważący
- Rewitalizujący krem
Aktualnie pielęgnacja mojej cery opiera się właśnie na tych kosmetykach, więc za jakiś czas możecie spodziewać się recenzji :). 


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...