środa, 3 czerwca 2015

Otwarcie pierwszego w Krakowie ekopasażu Helfy

Nie wiem czy wiecie, ale od początku tego tygodnia w Krakowie mamy ekopasaż Helfy! Miałam okazję gościć na otwarciu i przygotowałam dla Was krótką relację z tego wydarzenia :).


Sklep znajduje się w samym sercu Krakowa - przy ulicy Gertrudy 24. Lokalizacja jest moim zdaniem idealna, blisko Rynku, przy Wawelu :). No i blisko od mojego mieszkania! :D Na dodatek po drodze do pracy :D. Zdradzę Wam, że w niedalekiej przyszłości, przy ekopasażu, zostanie otwarta kawiarnia. Na pewno będę tam częstym gościem! :)



Z okazji otwarcia można było skorzystać z masażu twarzy, na który oczywiście się zdecydowałam :). Wielką niespodzianką było to, że masaż wykonywała Agusiak z bloga http://agusiak747.blogspot.com/. Co za spotkanie! :)



Miałam okazję porozmawiać z przemiłą panią Małgorzatą, która jest specjalistą do spraw marketingu. Poznałam asortyment sklepu i jego filozofię. Pani Małgorzata wie wszystko o produktach, które można kupić w Helfy! Bardzo pozytywnie!

W ofercie sklepu znajdziemy naturalne kosmetyki z całego świata, tzw. "zdrową żywność", a także całą gamę suplementów diety i artykułów prozdrowotnych. Wybór jest przeogromny! Zauważyłam, że inne sklepy z kosmetykami naturalnymi zamykają się na kilka marek, w Helfy mamy o wiele szerszy asortyment! Nareszcie będę mogła przebierać w pastach bez fluoru, a nie być skazana na Himalaya ;).W końcu, gdy nagle skończy mi się jakiś kosmetyk, będę mogła iść do sklepu i kupić coś co naprawdę mi odpowiada, a nie zadowalać się tym co znajdę w drogerii. Wiecie, na zakupy przez internet jestem za bardzo roztrzepana, nie potrafię zaplanować ich z odpowiednim wyprzedzeniem ;).

Prowadzenie zdrowego trybu życia stało się dla mnie łatwiejsze! Zachwycił mnie ogromy wybór produktów bezglutenowych (bo gluten jest zły! pamiętajcie!) i wegetariańskich :). W Helfy znajdziecie masę pysznego jedzonka! :D

Są też ekologiczne środki czystości! W najbliższej przyszłości wypróbuję piorące orzechy :D.

Na zakupy do Helfy będę chyba musiała jeździć autem ;). Coś czuję, że inaczej się nie zabiorę :D.









A takie upominki przyniosłam do domu. Już są w użyciu. Ach! Wiecie co? Ostatnio mam obsesję na punkcie hummusu ;).






5 komentarzy:

  1. Świetna sprawa, ostatnio miałam zajrzeć na ich sklep online, bo H. Skarbek polecała, ale w takim razie odwiedzę sklep stacjonarny przy kolejnej wizycie w Krk :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super sklep, chcę taki w Częstochowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety póki co nie planujemy otwarcia sklepu w Częstochowie. Przy okazji wizyty w Krakowie, Wrocławiu bądź Toruniu, zapraszamy do naszych sklepów w tych miastach ;)

      Usuń
  3. Dziękujemy za relację i miłe spotkanie. Mamy nadzieję, że masaż był dla Pani relaksujący i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...