środa, 10 czerwca 2015

Olej arganowy Kosmed


Olej arganowy od dawna gości w mojej pielęgnacji. Stosuję go do olejowania włosów, paznokci, a także na ciało i twarz. Dziś pokażę Wam olej, który obecnie jest u mnie w użyciu - olej arganowy Kosmed.

Olej znajduje się w buteleczce z brązowego szkła. Jej pojemność to 50 ml. Taka wielkość jest dla mnie optymalna, gdy mam za dużo oleju to boję się, że z czasem traci on swoje właściwości... Wielkim plusem buteleczki jest pipetka, która ułatwia odmierzanie oleju. W końcu mogę bez problemu nanieść po kropelce na każdy paznokieć :D. Niestety, nawet pipetka nie uchroniła mnie przed potłuszczeniem etykietki (co widać na zdjęciu).

Olej ma złotawą barwę. Jest tłusty, jak to olej ;). Jego zapach jest typowy dla oleju arganowego, niezbyt przyjemny, ale da się przyzwyczaić.

Oleju Kosmed używam do wszystkiego! Na pewno znacie jego cudowne właściwości. Wspaniale nawilża, odżywia i zmiękcza skórę. Kilka razy dziennie wmasowuję go w paznokcie (już po pierwszym dniu moje skórki zaczęły wyglądać przyzwoicie), Olejowanie włosów to mus! Chętnie wzbogacam nim gotowe kosmetyki, np. kropelka do porcji balsamu do ciała... :)

Buteleczkę oleju możecie kupić w cenie ok. 25 zł.

Polecam Wam olej arganowy marki Kosmed. Na pewno pokochacie tą praktyczną buteleczkę :).

4 komentarze:

  1. Też go mam, ale jeszcze nie używałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, ale chętnie wypróbuję. I z pewnością podkradnę patent z dodaniem kropeleczki do balsamu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię czystego oleju arganowego, nie jestem w stanie znieść jego zapachu, a i działanie na moją skórę nie jest jakieś spektakularne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłem żonie ostatnio olejek arganowy tylko innej firmy konkretnie ten https://eko-banka.pl/pl/p/Olejek-arganowy-100-BIO-butelka-szklana-60ml/518
    żona używa juz go od jakiegoś czasu i jest z niego zadowolona , więc z czystym sumieniem za nią mogę go bardzo polecic :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...