piątek, 12 czerwca 2015

41 szminek

Jakoś tak wyszło, że postanowiłam pokazać Wam mój zbiór szminek. Dziś tylko pomadki w sztyfcie. Od razu mówię, że wszystkich nie pokazuję, bo kilka gdzieś się zapodziało, pewnie na dnach torebek ;). Możecie zobaczyć to co mam w kosmetyczce i szufladach. Oto 41 moich pomadek!

fiolety

nude

czerwienie

róże

wpadające w brązy

korale
Teraz dopiero widzę, że sporo się zapodziało. Muszę przestrząsnąć torebki ;). Po tym poście mam bana na zakup szminek...

A chcecie zobaczyć moje lakiery do paznokci? ;)

9 komentarzy:

  1. ja mam ciut mniej, ale zawsze w drogarii znajdę odcień szminki, której nie mam ale jest mi koniecznie potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Faktycznie pokaźna kolekcja. Kilka odcienie intryguje. Ilością lakierów też nas pewnie zaskoczysz. Wrzucaj, a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolekcja! :) Mnie najbardziej podobają sie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a myslalam ze ja mam duzo szminek!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jaka kolekcja :D Ja szaleję za cieniami do powiek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow! Te w róże wyglądają cudownie, to moje ulubione odcienie<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja moich nie chcę liczyć, samych czerwieni mam więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę z tego wszystkiego korzystasz? Kolekcja naprawdę pokaźna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW - pokaźna kolekcja - ja w swojej mam jedynie kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...