środa, 13 maja 2015

Olej arganowy z Manufaktury Aptecznej

Od dłuższego czasu testuję olej arganowy z Manufaktury Aptecznej. Kosmetyk dostałam na spotkaniu blogerek w Rybniku. Nadeszła pora, by podzielić się wrażeniami ze stosowania oleju!

Kosmetyk zamknięty jest w szklanej butelce o pojemności 100 ml. Z jednej strony, przez cały okres użytkowania, bałam się, że buteleczka wyślizgnie mi się z rąk i potłucze... A z drugiej, myślę, że to jednak brązowe szkoło jest najlepsze do przechowywania olejów. W każdym razie buteleczka ani razu mi nie wypadła z rąk, hurra! Na etykietce odnalazłam symbol Eco Cert. No, ładnie! To się chwali!

Wszyscy znają cudowne właściwości "złota Maroka". Ja skupiłam się na pielęgnacji włosów. Używałam go do olejowania włosów przed myciem, a także do pielęgnacji końcówek. Po tych zabiegach włosy stały się miękkie i błyszczące, sprawiają wrażenie zdrowszych.
Olej używałam również do wzbogacania kremów do twarzy i balsamów do ciała. Kosmetyki z dodatkiem oleju arganowego na pewno lepiej nawilżają i odżywiają skórę.
Preparat wspaniale nawilża skórki przy paznokciach i wpływa na poprawę kondycji płytki.

Myślę, że olej arganowy powinien znaleźć się w pielęgnacji skóry każdej kobiety. Pod uwagę zasługuje jego szerokie zastosowanie! Każdy powinien go znać! :)


4 komentarze:

  1. Ja kocham wszystko co jest lub ma w składzie olejek arganowy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie arganowe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...