poniedziałek, 18 maja 2015

Eveline Arganowy balsam do skórek i paznokci X-TREME CARE SOS

Pamiętacie o nawilżaniu skórek? Ja się staram, ale różnie mi to wychodzi. Na pomoc przyszedł mi kosmetyk marki Eveline - Arganowy balsam do skórek i paznokci.

 

Balsam znajduje się w poręcznej tubce o pojemności 12 ml. Opakowanie można postawić na zakrętce. Tubka zakończona jest długim dzióbkiem, dzięki czemu można precyzyjnie dozować kosmetyk.

Balsam ma gęstą formułę i beżowy kolor. Jest bardzo wydajny, mała ilość wystarczy na wszystkie paznokcie. Kosmetyk szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu i przyjemnie pachnie.

Producent zaleca stosowanie preparatu na noc. Osobiście nakładam go przed snem, ale również zdarzało mi się to w ciągu dnia, gdy mi się przypomniało. Od razu po użyciu skórki są nawilżone i miękkie. By utrzymać ten efekt na dłużej konieczne jest regularne stosowanie balsamu. Po dłuższym okresie stosowania zauważyłam też poprawę kondycji paznokci.

Balsam jest bardzo wygodny w stosowaniu, co jest dla mnie ważne w przypadku preparatu do skórek. Dzięki temu nie zniechęcam się do codziennego używania, a to przekłada się na pozytywne efekty! Polecam Wam ten kosmetyk, szczególnie, gdy jesteście, tak jak ja, troszkę leniwi ;)

4 komentarze:

  1. Moje skórki to tragedia jakaś, więc taki produkcik dla mnie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja używam zwykłej maści z wit, A - działa cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam sobie ten niebieski produkt Sally Hansen w pędzelku. Zaraz go użyję, ciekawe czy zapaćkam całą klawiaturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukałam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...