sobota, 30 maja 2015

BeGLOSSY maj 2015

 Majowa edycja pudełka BeGLOSSY powstała przy współpracy z drogeriami Hebe. Oto co znalazłam w środku:

Gosh - Odżywcza pomadka do ust - pełny produkt. Moja pierwsza pomadka marki Gosh, zobaczymy czy ją polubię :)

Phyto - Phytokeratine Maska - miniaturka kosmetyku o pojemności 50 ml. Jestem bardzo ciekawa działania tej maski i cieszę się, że znalazła się w boxie. Lubię kosmetyki marki Phyto :)

Prosalon - Maska do włosów z olejkiem arganowym - miniaturka 50 g. Kolejna maska do włosów. Po co dwie w jednym pudełku? No nic, i tak zużyję ;)

Shefoot - Serum ultra regeneracyjne do stóp - kosmetyk pełnowymiarowy. Z tego co widzę to nowość. Jak wiecie uwielbiam kosmetyki do stóp. Mam nadzieję, że się nie rozczaruję ;)

Purederm - Plastry na zniszczone pięty - pełny produkt. Maska w formie plastrów, która ma nawilżyć skórę pięt. Od dawna byłam ciekawa tego wynalazku. W opakowaniu znajdują się 4 plastry.

Bandi - Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami - miniaturka 30 ml. Po raz kolejny trafił w moje ręce. Jest całkiem spoko, ale wolałabym przetestować coś nowego.

Dodatkowo w pudełku znalazł się prezent...

Cat&Cat - kolczyki na sztyftach - nie noszę kolczyków, więc pewnie niedługo powędrują do jakiegoś mojego czytelnika ;)



Pudełko przyzwoite, aczkolwiek bez szału. Dwa kosmetyki do włosów i dwa do stóp... Osobiście wolałabym większą różnorodność.


5 komentarzy:

  1. no nie jest źle z tym pudełkiem hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za takimi pudełkami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna zawartość + ten magazyn i samo pudełko super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zawartość pudełka jest po prostu słaba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolczyki - jest sporo wzorów, ja dostałam sówki;). Pozdrawiam, spinki i szpilki;).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...