środa, 1 kwietnia 2015

SHAVE-LAB Maszynka do golenia model ZERO z nożykiem PL.6+ (6 ostrzy)

Dziś przychodzę do Was recenzją maszynki do golenia. Zazwyczaj nie używam takich wynalazków, preferuję depilator albo pastę cukrową... Ale skoro już trafiła w moje ręce, a na dodatek myślę o depilacji laserowej, to czemu nie przetestować? :)



Pierwsze co zauważyłam to bardzo estetyczne opakowanie. Minimalistyczne białe pudełko z napisem. Bez zbędnych elementów. Dla mnie idealne! Dobry design! :D. 


Sama maszynka też dobrze się prezentuje. Połączenie bieli i chromowanych elementów daje szlachetny wygląd. Wyróżnia się spośród innych maszynek dostępnych na rynku. Dzięki zastosowaniu kauczuku rączka pewnie leży w dłoni. Muszę niestety dać mały minusik za to, że chromowana warstwa delikatnie się starła w ciągu pierwszego miesiąca użytkowania.


Do uchwytu można dopasować wszystkie rodzaje nożyków oferowanych przez SHAVE-LAB. Mi trafiły się nożyki PL.6+ (6 ostrzy). Końcówka jest łamana po środku, dzięki temu bez problemu dopasowuje się do kształtu ciała.

Ostrza gładko suną po skórze, pozostawiając ją idealnie gładką. Golenie jest wyjątkowo precyzyjne i bezpieczne. Dzięki maszynkom SHAVE-LAB szybko możemy uzyskać świetny efekt golenia :).

Moja przygoda z goleniem przebiega pozytywnie. Maszynka łączy w sobie ładny wygląd, dobre działanie i atrakcyjną cenę. Myślę, że wypróbuję też inne nożyki z oferty SHAVE-LAB.
A przed latem laserowa depilacja :D.


Recenzowaną przeze mnie maszynkę możecie kupić tutaj (klik) w cenie 51 zł.

2 komentarze:

  1. Intryguje mnie ta firma i oferowane przez nią maszynki - chętnie sprawdziłabym ich działanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minimalistyczny design - wręcz sterylny - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...