poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Kwiatowy zapach na mojej podłodze - uniwersalny płyn Sidolux

Nie będę udawać, że sprzątanie to moja pasja ;). Szczerze mówiąc nienawidzę tego robić i jeśli naprawdę nie muszę to nie sprzątam. Czasami jednak naprawdę trzeba... Wtedy niech przynajmniej ładnie pachnie!



Uniwersalny płyn Sidolux o zapachu orchidei. Cóż mogę powiedzieć? Ładnie pachnie, kwiatami :).
No cóż, nie jestem ekspertem od sprzątania ;). Grunt, że czyści różne powierzchnie (czyli nie musimy zajmować przestrzeni wieloma butelkami) i radzi sobie z tym dobrze! Jeśli jestem w sklepie po środek do sprzątania to zawsze wybiorę ten, który ładnie pachnie ;)

6 komentarzy:

  1. u mnie ze sprzątaniem jest tak ze zalezyod dnia , czasem od rana do ciemnej nocy wszystko pucuję , a czasem palcem nie kiwne, ale na punkcie pdłogi mam fioła

    OdpowiedzUsuń
  2. A podłoga nie jest po nim śliska? Zwłaszcza panele?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama używa obecnie tego produktu - ma bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sidolux mydło marsylskie <3 to dopiero ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...