środa, 22 kwietnia 2015

31. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & SPA - relacja

11 i 12 kwietnia w Krakowie odbył się 31. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & SPA, na których miałam przyjemność być. Obecność na targach pozwoliła mi zapoznać się z nowinkami kosmetycznymi i ofertą różnych marek z branży medycyny estetycznej (co jest dla mnie niezwykle istotne... ale więcej dowiecie się w swoim czasie!). Pora na małą fotorelację z tego wydarzenia!




Na targach szczególnie interesowały mnie linie kosmetyków skierowane do profesjonalnego użycia w salonach kosmetycznych :)











A oto mały wycinek tego co przyniosłam ze sobą do domku :). Poza tym zrobiłam też mały zakup do studia kosmetycznego znajomej.





Podejrzewam, że mój udział w następnych targach może mieć troszkę inny charakter ;).

1 komentarz:

  1. Bardzo mnie ciągnie na podobne eventy, ale zazwyczaj dowiaduję się o nich po fakcie :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...