piątek, 13 marca 2015

Schwarzkopf Got2b Volumania pianka do włosów


Kosmetyk, o którym dziś piszę, nie od razu podbił moje serce. Na początku nie wiedziałam jak używać pianki i uzyskane rezultaty mnie nie satysfakcjonowały. Jednak niedawno wszystko się zmieniło!



Kosmetyk zamknięty jest w różowym opakowaniu o pojemności 250 ml. Pianka ma oryginalny atomizer. Jest to jedyny, znany mi, kosmetyk tego typu, który aplikuje się za pomocą sprayu.

 Z doświadczenia wiem, że najlepiej przedzielać włosy przedziałkami, jeden koło drugiego, i na nie rozpylać piankę. Osobiście robię kilka takich przedziałków na całej głowie, na koniec rozczesuję włosy i przystępuję do modelowania. Używam do tego okrągłej szczotki i suszarki. Wyciągam włosy do góry, przez co odbijam je u nasady. Trochę to pracochłonne, ale efekt warty jest trudu!

Rezultatem takiego zabiegu jest fryzura o wyraźnie zwiększonej objętości. Włosy są odbite u nasady, a efekt ten utrzymuje się u mnie do kolejnego mycia! Na dodatek kosmetyk nie lepi się i nie skleja włosów. Jak dla mnie to ideał!

Pianka kosztuje ok. 20 zł i warta jest swojej ceny :).

7 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam w ogóle szczotki (może dlatego nie mogę zrobić objętości), staram się nie używać suszarki, więc pianki to dla mnie zawsze czarna magia. Czasami robią dobry efekty, czasami żadnego. Taka loteria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ją mam,ale rzadko jej używam :) Fajny efekt jest dzięki niej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę rzadko używam pianek do stylizacji włosów, ale ta zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam za długie włosy na tego typu modelowanie, ale faktycznie atomizer ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja akurat nie używam produktów do stylizacji ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...