wtorek, 31 marca 2015

Olej arganowy z Manufaktury Aptecznej

Hej Rybki :). Moja kariera zawodowa pochłania mnie bez reszty... Serio, pracuję średnio 10 godzin na dobę, a przygotowanie do wyjścia zajmuje mi 2 godziny. Zaliczyłam też ostatnio kolejną delegację (spanie w busie nie byłoby takie złe, gdyby nie to, że nie miałam okazji pospać w łóżku... od razu do pracy).Winny się tłumaczy, prawda? ;)

Teraz już na temat! Nareszcie jestem, siedzę przy swoim laptopie i informuję, że jestem w trakcie testów oleju arganowego od Manufaktury Aptecznej, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku :). Tadam! Oto i on :)


Co mówi producent?

Skład: Olej arganowy (Argania Spinosa Kernel Oil) 100%, wyprodukowano w Maroko
Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.

Komu polecany?

olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem;

olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu;

polecany kobietom również z problemami skórnymi związanymi z menopauzą;

zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry;

wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania;

nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom
;
najnowsze doniesienia naukowe informują, że dzięki poprawieniu jędrności skóry olej arganowy redukuje cellulit i rozstępy.

8 komentarzy:

  1. Lubie olej arganowy :) Wypoczywaj! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :D I moje włosy też ;)

      Usuń
  2. Ma ładne opakowanie :) Nie przepracowuj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, takie "porządne" :D

      Kurczę no muszę... Ktoś musi pracować, by ktoś inny mógł odpoczywać... Szczególnie, że pieniążki... Są całkiem spoko ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...