sobota, 21 marca 2015

BeGlossy marzec 2015

Marcowe pudełko BeGlossy przyszło do mnie niespodziewanie ;). Tyle ostatnio pracuję, że jakoś nie mam czasu zastanawiać się co ciekawego znajdę w kolejnym boxie ;). Muszę przyznać, że niespodzianka okazała się bardzo trafiona :).



W moim pudełko znalazłam:

Yves Rocher Krem wygładzający zmarszczki na dzień Serum Vegetal
Miniaturka o pojemności 10 ml. Używam pod makijaż. Po takiej miniaturce raczej sobie zdania nie wyrobię ;)

Vital Derm Odbudowujący szampon do włosów z olejem arganowym
Miniaturka o pojemności 150 ml (czyli całkiem całkiem). Jestem ciekawa tego kosmetyku, niebawem rozpocznę testy. Mała pojemność i opakowanie z pompką sprawdzę się podczas wyjazdów.


Baltic Collagen Krem do rąk i paznokci
Pełny produkt. Kremów do rąk nigdy nie za wiele, a w szczególności, gdy mają w składzie kolagen. Co by o nim nie mówić, to ja go nie skreślam i chętnie przetestuję kolejny kolagenowy kosmetyk.

Nicka K New York Colorluxe Powder Blush
Róż w wygodnym opakowaniu z puszkowym aplikatorem. Zobaczymy jak się sprawdzi :)

 

Compeed Krem na noc na popękane pięty
Pełny produkt. Podobnie, jak z kremami do rąk, tych do stóp nigdy nie za wiele! Szczególnie, gdy po kilkanaście godzin na dobę chodzi się w niebotycznych szpilkach ;). A lato idzie! Już jest w użyciu :)

Purederm Oczyszczjąca maseczka z Błotem z Morza Martwego
Pierwszy prezent. Oczyszczająca maseczka zawsze się przyda. W wolny dzień na pewno wyląduje na mojej twarzy :)


Dove Kremowa kostka myjąca Dove Purely Pampering z mlekiem kokosowym
Drugi prezent. No cóż, mydło się przyda. Po prostu ;).



Zawartość marcowego boxa mnie ucieszyła. Każdy kosmetyk będzie w użyciu :). A co Wy myślicie o takim doborze produktów?

6 komentarzy:

  1. Miałam ten szampon, u mnie sprawdził się rewelacyjnie!!! Resztę kosmetyków znam raczej z widzenia. No może poza mydłem Dove :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też daje radę :D spoko jest

      Usuń
  2. Vital Derm jest super! Miałam szampon, maskę i serum. Dobrze działały te kosmetyki na moje włosy, w dodatku cudownie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę dokupić maskę :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...