niedziela, 15 lutego 2015

Nafta kosmetyczna z olejem arganowym Kosmed

Nafta kosmetyczna to kosmetyk, który pamiętam z dzieciństwa. Mama nakładała mi ją na włosy samą, albo też robiła maskę z nafty i żółtka. Dlatego też bardzo się ucieszyłam gdy mogłam przetestować nowy produkt marki Kosmed - Naftę kosmetyczną z olejem arganowym.

Nafta zamknięta jest w plastikowej butelce o pojemności 150 ml. Jej cena to 7 zł. Produkt ma rzadką konsystencję, jest tłusty. Zapach jest moim zdaniem przyjemny.

Naftę łatwo nałożyć na włosy, dzięki lekkie formule doskonale się rozprowadza, mała ilość starcza na całą głowę. Produkt trzymamy na włosach ok. 10 minut. Po tym czasie myjemy głowę szamponem. Zmywanie preparatu nie jest trudne, łatwo go usunąć z włosów.

Teraz najważniejsza rzecz... Efekty! Po zastosowaniu nafty włosy są elastyczne i błyszczące, zdecydowanie mniej się elektryzują. Są sypkie i wyglądają zdrowo. Wyraźnego wzmocnienia na razie nie zauważyłam. ale może dlatego, że na co dzień staram się dbać o włosy.

Nafta to dla mnie kultowy kosmetyk, który zdecydowanie wart jest wypróbowania. Mimo wszystkich kontrowersji ;). Dużym plusem jest dodatek oleju arganowego, takie 2 w 1 :). Serdecznie polecam, myślę, że najlepiej samemu się przekonać jaki wpływ na nasze włosy ma nafta kosmetyczna :).

4 komentarze:

  1. U mnie też się sprawdziła ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. sama tymi maskami z żołtka uratowałam swoje włosy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wpadła do mojego koszyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś szczególnie,to nie przepadam za NAFTĄ.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...