czwartek, 26 lutego 2015

Be Glossy luty 2015



Na walentynki spodziewam się zawsze czegoś super, więc w lutowym pudełku Be Glossy pokładałam wielkie nadzieje... I nawet się nie zawiodłam :D.

W moim pudełku znalazłam:

- POSTQUAM Lakier do paznokci
Produkt pełnowymiarowy. Pierwszy raz spotkałam się z tą marką. Tylko dlaczego trafił mi się zielony kolor? ;)

- PHYSIOGEL Krem łagodzący
Miniaturka o pojemności 10 ml. Już używałam i faktycznie coś tam łagodzi ;). 

 - KUESHI Revitalizing Face Toner
Pełny produkt. Jestem go bardzo ciekawa

- STYLISTE ULTIME Mus do włosów BIOTIN + VOLUME
Kolejny pełnowymiarowy kosmetyk. Ostatnio mam manię na punkcie produktów dodających włosom objętości. Bardzo się cieszę, że taki kosmetyk znalazł się w pudełku.

- AURIGA Flavo-C Forte Serum
Miniaturka o pojemności 3 ml. Jestem zadowolona z jego obecności w boxie, gdyż szukam serum odpowiedniego dla mojej cery :). Z chęcią przetestuję.

- EFEKTIMA Hydrożelowe płatki pod oczy 
Prezent, który już zużyłam ;). Fajnie nawilżają.

- DERMO PHARMA Skin Repair Expert Ideal bronzer
Samoopalacz do twarzy. Parafina na drugim miejscu w składzie... 






Lutowe pudełko mi się podoba. Minus za parafinowego potworka, reszta jest ok :)



6 komentarzy:

  1. Nie lubię takich zielonkawych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zielony na moich paznokciach nie wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pudełko, ja ostatnio zamawiam tylko shinybox
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, lakier by mi nie podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takim zielonym kolorem pomalowałabym chyba tylko paznokcie u stóp:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...