środa, 7 stycznia 2015

Farmona tutti frutti karmel i cynamon - masło do ciała

Na wstępnie kilka słów wprowadzających. Po ponad roku dobrej passy coś się popsuło... Ten rok zaczął się dla mnie okropnie. Spadły na nas wszystkie nieszczęścia, jakie tylko można sobie wyobrazić... Zmieniłam miejsce pracy, ale w końcu wróciłam do firmy w której wcześniej byłam zatrudniona. Teraz już wszystko będzie dobrze! I nawet za blog się wezmę :D.



Żeby już było miło i sympatycznie pokażę Wam taki właśnie miły i sympatyczny kosmetyk, który bardzo poprawiał mi humor w ciężkich chwilach. Jest to masełko do ciała tutti frutti marki Farmona, w wersji karmel i cynamon. Przypominam, że dawno temu recenzowałam inny wariant zapachowy (klik).

Kosmetyk zamknięty jest w dobrze nam znanym plastikowym słoiczku o pojemności 275 ml. Zabezpieczony jest folią ochronną więc mamy pewność, że nikt przed nami się do niego nie dobierał :).

Masło ma lekką formułę, dobrze się rozprowadza oraz szybko wchłania. Skóra staje się miękka i nawilżona, a efekt ten utrzymuje się długo. Kosmetyk nie jest zbyt treściwy, ale z uwagi na to, że aktualnie nie mogę używać mazideł, które pozostają długo na skórze, jest to dla mnie plus. Po aplikacji na ciele pozostaje cudowny zapach karmelu i cynamonu (?). Woń nie jest zbyt ciężka, nie przytłacza, a szczerze mówiąc trochę się tego obawiałam.

Wersja karmel i cynamon jest równie dobra jak inne zapachy maseł do ciała Farmona. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, jego zapach idealnie pasuje na zimę :).

10 komentarzy:

  1. Mam go i niedługo zacznę używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ten zapach jest zbyt intensywny :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię masła Farmony jednak ten zapach jakoś mi nie podpasował

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden balsam z tej serii i wkrótce zamierzam zabrać się za testowanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go używam razem z peelingiem do ciała. Jednak inaczej wyobrażałam sobie ten zapach. Liczyłam na mocniejsze cynamonowe nuty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach kuszący, mam z tej firmy obecnie peeling i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach kuszący moje wąchacze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam produkty tutti frutti mają super zapachy i są w małych podręcznych rozmiarach, niestety w Nowej Zelandii nie znajdę tego

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...