czwartek, 29 stycznia 2015

BeGlossy styczeń 2015

To pierwsza notka pisana z nowego mieszkania. Urzęduję teraz praktycznie w centrum Krakowa, do rynku mam 15 minut, więc wiecie... Możemy się spotkać na mieście, albo wpadniecie na kawę do mnie :D.



Styczniowe pudełko beGlossy zatytułowane jest "Zimowa inspiracja". Ta edycja poświęcona jest głównie pielęgnacji. W moim pudełeczku znalazłam:

Organique - Cukrowa pianka peelingująca do ciała
Produkt pełnowymiarowy. Dla mnie to najciekawszy kosmetyk z całego pudełka. Trafił mi się wariant "owocowy koktail". Używam jej z przyjemnością.

Postquam - Color trend - soft touch line
Również kosmetyk pełnowymiarowy. Konturówka do ust w kolorze "light pink". Skoro już ją mam to pewnie będę używać od czasu do czasu, ale nie jest to coś co bym sama kupiła ;).

Olay - Anti-Wrinkle instant hydration
Pełnowymiarowy krem, który ma za zadanie opóźnić powstawanie zmarszczek. Lubię kosmetyki Olay, więc chętnie będę testować ten produkt.

Schwarzkopf Professional - Szampon do włosów
Miniaturka szamponu z linii Essensity Color & Repair, jego pojemność to 50 ml. Zobaczymy co to za cudo ;)

Schwarzkopf Professional - Odżywka do włosów
Miniaturka kosmetyku z linii Essensity Color & Repair, o pojemności 50 ml. Dopełnia działanie szamponu. Jestem ciekawa działania :)/

D'Olive - Balsam do ciała i do rąk - 100% oliwa z oliwek
W prezencie dostałam miniaturkę balsamu. Jego pojemność to 20 ml. Maleństwo, wykorzystam jako krem do rąk.

Co tu dużo mówić... Styczniowa edycja pudełka BeGlossy mnie nie porywa. Jest przyzwoita, ale nie ma "efektu WOW". Oby luty był lepszy ;).

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście pudełko takie sobie. W tym miesiącu starcie wygrywa konkurencja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie akurat bardzo podobała zawartosc tego pudełka:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...