wtorek, 20 stycznia 2015

Baza Peel off od Miss Sporty

Witam po dłuższej przerwie. Powrót do mojego byłego (a w tej chwili również obecnego) pracodawcy rozpoczęłam delegacją. Tydzień spędziłam w górach, czasu na blogowanie nie było... Ale już wróciłam i nadrabiam! :D


Bardzo lubię lakiery brokatowe i piaski. Mają one jednak spory minus... Na pewno wiecie jak ciężko się je zmywa. Jednak jest na to sposób! Nakładając je na bazę typu peel off nie potrzebujemy zmywacza, gdy postanowimy pozbyć się lakieru. Wystarczy, że podważymy brzeg emalii i ściągniemy ją z paznokcia.

Baza marki Miss Sporty została kupiona w Rossmannie w cenie poniżej 10 zł. Niska cena skusiła mnie do zakupu i wypróbowania tego kosmetyku. Z początku miałam pewne obawy, jednak produkt okazał się spełniać pokładane w nim nadzieje ;).

Baza dobrze się rozprowadza na płytce paznokcia, jednak trzeba nałożyć dość grubą warstwę (cienka nie daje się ściągnąć z paznokcia w całości). Po aplikacji produkt jest biały, ale w trakcie wysychania staje się przeźroczysty. Schnie szybko. Na bazę nakładamy wybrany przez nas lakier i jest pięknie! :D

Gdy manicure się nam znudzi wystarczy podważyć brzeg emalii i lecimy! Jednym ruchem usuwamy lakier z paznokcia. Proste, prawda? Przy użytkowaniu bazy musimy tylko uważać by przez przypadek nie zadrzeć warstwy lakieru... Bo pozbędziemy się go szybciej niż planowaliśmy.

Kosmetyk wart jest wypróbowania! Dzięki niemu mogę częściej eksperymentować ze zdobieniem paznokci :D.

8 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy xd widziałam go dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam aż sam zejdzie lakier :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go muszę wypróbować, bo to fajna sprawa, ale zazwyczaj właśnie tego typu produkty były dobre na 2-3 dni, bo później same schodziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie isię daje ściągnąć bez problemu ta cienka warstewka, ale za to odłazi prawie zaraz po pomalowaniu paznokici lakierem i wyschnieciu. Wystarczy że stuknę pazokciem (mam króciutkie) o stół i już odłazi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam pewne obawy co do tej bazy, ale spełnia moje oczekiwania. Na moich paznokciach trzyma się już prawie tydzień i pojawiły się tylko małe odpryski. W każdym razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...