niedziela, 21 grudnia 2014

Świąteczne pudełka

Po listopadowych boxach z niecierpliwością czekałam na grudniowe. Spodziewałam się czegoś super. Akurat tak się złożyło, że przyszły tego samego dnia. Niestety, troszkę mnie rozczarowały, z resztą zobaczcie sami.



W zeszłym miesiącu starcie boxów wygrało pudełko ShinyBox. W tym już nie prezentuje się tak super. W pudełku zatytuowanym "Powiedz stop nietrafionym prezentom" znalazłam:

Pose Luksusowy krem pielęgnacyjny - w moim przypadku jest tom krem pod oczy. Dla mnie to numer jeden w tym pudełku. Produkt pełnowymiarowy, bardzo chętnie go przetestuję.

Lierac Płyn micelarny do demakijażu - minaiturka kosmetyku. Płyn micelarny to kosmetyk, który zawsze się przyda.

Organique Cynamonowe mydło glicerynowe - miniaturka mydełka, które jest mi bardzo dobrze znane. Ja je lubię, ale mój Ukochany twierdzi, że śmierdzi kocimi... No. Eh...

APC Zestaw sypkich cieni + brokat - produkt pełnowymiarowy. Całkiem spoko, ale cienie APC były w listopadowym pudełku, wolałabym poznać coś nowego.

Vaseline Intensive Care Balsam do ciała Essential Healing - produkt pełnowymiarowy. Niestety, kosmetyki tej marki jakoś w ogóle mnie nie interesują.

Vaseline Intensive Care Wazelina kosmetyczna Petroleum Jelly - kolejny produkt pełnowymiarowy, ale wazelina jak to wazelina - nie wzrusza mnie.

Signal Pasta do zębów White Now Gold - jest to prezent. Hmm... Na co dzień nie używam past z fluorkiem sodu... Więc u mnie nie trafiona. Na dodatek totalnie nie nadaje się dla osób z przeźroczystymi gumkami na aparacie ortodontycznym... Jeśli takie macie to możecie się domyślić o co chodzi...

Pudełko dla mnie jest takie sobie. Po co dwa kosmetyki Vaseline? Eh...
















Perfect GIFT od beGLOSSY to mój zwyciężca tego miesiąca. Same pełnowymiarowe produkty i słodki upominek. W pudełku znalazłam:

Joko Błyszczyk do ust Double Theraphy - błyszczyków nigdy dość, szczególnie gdy kolor jest trafiony :)

Lambre Lakier do paznokci Paris Flowers - piękny, głęboki fiolet i dobre krycie. Na razie wiem tylko tyle, chętnie wypróbuję.

So Susan Róż do policzków Universal Blush - bardzo ciekawy kosmetyk do makijażu. Kolor ma pasować do wszystkich typów urody. Plus za to, że mogę poznać produkt marki, o której wcześniej nie słyszałam.

Nivea Płyn micelarny 3w1 Sensitive - co tu dużo mówić, na pewno się przyda ;)

Vaseline Intensive Care Balsam do ciała Essential Healing - jak widzicie ten kosmetyk się u mnie dubluje w obu pudełkach. Dobrze, że to tylko balsam bo drugiej wazeliy bym nie zdierżyła O.O

W prezencie dostałam naklejkę Pixers i pralinkę Lindt Lindor <3


BeGLOSSY wygrywa w grudniu. Jest bardziej urozmaicone, a na dodatek wszystkie kosmetyki są pełnowymiarowe :)





5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...