poniedziałek, 15 grudnia 2014

Sposób na muchę

Dziś chciałabym Wam pokazać moje sposoby na muchę. Taki mały dodatek, a zmienia charakter całego stroju. Zobaczcie sami! :). Moje muszki pochodzą z Projekt Mucha :)


Na początek wersja "office". Można powiedzieć, że klasyka, tym razem jednak muchę nosi kobieta :). Zwykła biała koszula przestaje być taka zwykła ;).


Moja druga propozycja mocno idzie w stronę romantyzmu. Tym razem mucha zamiast na szyi, wylądowała na głowie. Użyłam jej w roli opaski, wstążeczką oplotłam głowę i zawiązałam ją nad karkiem. Oczywiście można ją nosić także "klasycznie", ale delikatny, pastelowy kolor przekonał mnie do tego by użyć jej jako kokardy :).




 Po więcej inspiracji zapraszam Was na blog Projekt Mucha i do mnie...  W moich przyszłych stylizacjach możecie się spodziewać nalotu much :).

5 komentarzy:


  1. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokardy i lubię połączenie muchy z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie super, ale jednak bardziej w moim stylu jest ta drug ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wyglądasz, w obu opcjach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...