sobota, 6 grudnia 2014

Oto Filipek

Wyobraźcie sobie taką sytuację... Wychodzę z klatki po lekcji tańca... A tu pod nogami drepcze mi gołąbek. Spoko, mieszkam w Krakowie, gołębie mi nie dziwne, ale... Bez kitu, nigdy wcześniej nie widziałam ptaka ze skrzydłem między dwoma deseczkami, owiniętym bandażem. Zdziwiona mocno przyglądam się delikwentowi. Widzę, że ten stelaż na skrzydle nie uśmiecha mu się zbytnio i wybitnie przeszkadza, skrzydełko wlecze się po ziemi. Kroczę za bidoczkiem, bandaż zaczyna się zsuwać, deseczki wypadają, a w końcu gołąbek zaplątuje się w krzaczek końcówką bandaża.

Właśnie tak mniej więcej wyglądał mój pierwszy kontakt z Filipkiem. Oczywiście odczepiłam nieszczęśnika i postanowiłam usunąć bandaż, który był przywiązany do skrzydła. Gołąbek podszedł pod drzwi bloku i przykucnął, wtedy podjęłam decyzję, że nie mogę go tak tam pozostawić. Wiedziałam też, że ptaszydło nazywa się Filipek.

Po mniej więcej dwóch godzinach wiedzieliśmy już, że skrzydełko nie jest złamane, ale zdrowe też nie jest. Weterynarz prawidłowo je unieruchomił i dał nam lek, który przez 10 dni musimy podawać Filipkowi. W ten oto sposób stałam się opiekunką małego Filipka <3.

Gołąbek mieszka u mnie w kuchni, dziobie ziarenka i patrzy na mnie gdy piszę tego posta. No i ma bardzo inteligentny wyraz dzioba :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że nie przeszłaś obojętnie wobec niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dało się, taki biedaczek sobie dreptał <3

      Usuń
  2. Ojej:) urocza z niego ptaszyna! bardzo dobrze, że na Ciebie trafił:) miał dużo szczęścia, bo na pewno jakiś kot skorzystałby z okazji, że gołąb nie może odfrunąć... oby mu się jak najszybciej poprawiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dnia na dzień czuje się lepiej :) Coraz szybciej ucieka przede mną ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Noooo, zrobię mu portret to zobaczysz :P

      Usuń
  4. Super! Ze ludzie maja jeszcze taki insytkt pomocy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło takiego Filipka nie można przejść obojętnie :)

      Usuń
  5. Świetnie postąpiłaś, zrobiłabym to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...