sobota, 6 grudnia 2014

Mikołaj już u mnie był

Posty miały być codziennie, ale już po dwóch dniach COŚ wypadło... Postaram się nadrobić :)

W tym roku byłam wybitnie grzeczna i Mikołaj to docenił :). Pokażę Wam co dziś rano znalazłam pod poduszką. Prezenty trafione idealnie!


Zestaw Pachnąca szafa z dyfuzorem, kominkiem i olejkiem <3 Kominek już w użyciu, a dyfuzor poczeka do nowego domu (ha!).
Jasny sweterek okrągły pod szyją (to bardzo ważne). O taki prosiłam w liście do Mikołaja i taki znalazłam pod poduszką :D. Idealny.
Bez czekoladowego Mikołaja obyć się nie mogło. No nie mogło ;).


A Wy co dostaliście?

Ps.
Jeszcze dzisiaj przedstawię Wam mojego nowego lokatora - Filipka.

6 komentarzy:

  1. Czekam na przedstawienie nowego lokatora... O.O

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny sweterek... ja dostalam jedynie mikołaja ;) ale wcale mi to nie przeszkadza bo wcześniej dostałam zezwolenie na zakupy podczas DDD :D
    pokazuj lokatora, bo jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek śliczny!:) również czekam na tego nowego lokatora:D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek, ja dostałam perfumy i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest dowód, że byłaś grzeczna :) Ciekawe kim jest Filip ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...