poniedziałek, 1 grudnia 2014

Lefrosch Pilarix krem mocznikowy

Od dawna słyszałam o cudownych właściwości kosmetyków z mocznikiem. Z tego powodu bardzo ucieszyłam się gdy mogłam wypróbować krem Pilarix!



Kosmetyk znajduje się w plastikowej tubie, którą stawia się na zakrętce. Pojemność opakowania to 100 ml, a cena ok. 20 zł. Design tubki jest prosty, ale przez seledynowe wstawki łatwo mi ją wyłowić z góry innych kosmetyków ;).

Krem ma gęstą konsystencję, ale mimo to dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, a na dodatek tak jakby "trzyma się skóry" i nie tłuści powierzchni, z którymi mamy kontakt. Zapach preparatu jest dość ciekawy, specyficzny, ale mi się podoba :).

Krem ma w swoim składzie kwas salicylowy (2%), mocznik (20%), alantoinę, masło shea i penthenol. Dzięki takiej formule kosmetyk bardzo silnie nawilża skórę, a także koi.
Ja stosowałam go na noc na stopy. Rano budziłam się z miękką i nawilżoną skórą, stan moich stóp bardzo się poprawił. Takiego efektu nie dał mi wcześniej żaden krem przeznaczony do pielęgnacji stóp!
Obecnie tubka jest na wykończeniu, ale w planach mam kupno kolejnej. Tym razem wypróbuję działanie na skórę po depilacji. Polecam Wam ten kosmetyk, szczególnie gdy macie problemy z suchą, łuszczącą się skórą!



A teraz pora na kilka spraw organizacyjnych, Zaczął się grudzień, zbliża się termin drugich urodzin mojego bloga :). Jak wiecie ostatnio z powodu wielu zawirowań mocno zaniedbałam pisanie, ale teraz powoli wychodzę na prostą... I postaram się by nowe notki pojawiały się codziennie! Stay tuned!

10 komentarzy:

  1. Znam i lubię. Jest nieoceniony w walce z zapaleniem okołomieszkowym! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już lubię :) Muszę mieć kolejną tubkę :)

      Usuń
  2. Bardzo mi pomógł ten krem w walce z wrastającymi włoskami. Zadaniowiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go wypróbować po depilacji :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No coś Ty????? Ty nie znasz? Nie wierzę!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...