sobota, 13 grudnia 2014

Coś ładnego



Jestem przekonana, że każda kobieta lubi ładną bieliznę. Chowamy ją pod ubraniem, ale sama świadomość, że jest poprawia nam samopoczucie. Właśnie to mogę powiedzieć o produktach polskiej marki Nipplex. Firma oferuje nam bogaty wybór bielizny damskiej, Produkty cechuje najwyższa jakość i zgodność z najnowszymi trendami.
W moje ręce trafił komplecik Sophie, który jest częścią najnowszej kolekcji jesień-zima 2014-15. Bielizna z satyny, z elementami koronki, prezentuje się zachwycająco, a przy okazji jest bardzo wygodna. Urocza koszulka jest idealna do spania.
Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy Nipplex, szczególnie, że grudzień to czas kupowania prezentów... Nie tylko dla innych, ale też dla siebie :).













14 komentarzy:

  1. Ułaaa, Aneczko, ale kuszące zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i seksowna, ja cały czas szukam koszulki idealnej

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś naprawdę bardzo ładnego :) Nie wiem co zachwyca mnie bardziej, bielizna czy Twoje ciało!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Odważne zdjęcia ;)) bielizna piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, jakie odważne zdjęcia :) A bielizna naprawdę bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. so za seksowna sesja! odwaznie ale niesamowicie kobieco... sensualnie!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bielizna i prześliczne zdjęcia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, też mam od nich bieliznę i jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bielizna piękna, też ma mam i bardzo sobie chwalę:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no, ślicznie wyglądasz. Koszulka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są na prawdę ŚLICZNE - bardzo artystyczne :)
    To prawda - każda z Nas lubi ładną bieliznę,jednak osobiście za satyną nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...