niedziela, 9 listopada 2014

The Secret Soap Store Hand cream orange

Krem do rąk TSSS, z masłem shea, jest znany chyba wszystkim. Ja używam wersji o zapachu pomarańczy i dziś wam o nim opowiem.

Kosmetyk zamknięty jest w aluminiowej tubce o pojemności 80 ml. Jego cena to ok. 20 zł. Opakowanie kojarzy mi się z tubą farby olejnej :). Fajne jest :D.
Krem ma cudowny pomarańczowy zapach. Kojarzy mi się ze świętami. jest taki ciepły. Konsystencja kosmetyku jest treściwa. Krem się dość szybko wchłania, jednak pozostaje tłusty film. Nie jest to kosmetyk do stosowania po każdym umyciu rąk, jest na to za ciężki, ale idealnie sprawdza się jako kuracja, nałożony np. podczas oglądania filmu, albo na noc.
Kosmetyk idealnie nawilża skórę moich dłoni. Dodatkowo odżywia i koi. Po użyciu skóra jest miękka i gładka.
Na duży plus zasługuje skład. W kremie nie ma między innymi parabenów i pochodnych ropy naftowej.

Krem sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Na pewno zaopatrzę się w inne warianty zapachowe, koniecznie muszę mieć wanilię! :D

Ps.
Oszczędzam na dom i nie mogę kupić sobie nowej lustrzanki. Zdjęcia są jakie są, ale mam nadzieję, że niebawem to się zmieni.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ich kremy :) Mam wanilię ale na pewno kupię inne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę mieć wanilię, to mój ulubiony zapach

      Usuń
  2. Chyba bym go polubiła :D A gdzie można go dostać??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mięte i limonke i pachnie dziwnie a opakownie z pastą do butów mi się kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersję z zieloną herbatą. Zapach mnie nieco wierci w nosie, ale dłonie odżywia cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojego jeszcze nie otworzyłam :p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...