poniedziałek, 3 listopada 2014

kredka do brwi Glazel Visage.

JaOstatnioliwe,  że kiedyś w ogóle nie podkreślałam brwi? Teraz nie ma już takiej opcji! Prędzej nie pomaluję rzęs, niż brwi ;). Ostatnio do tego celu używam kredki od Glazel Visage.

Kosmetyk ma formę drewnianej kredki, przy skuwce jest grzebyk do brwi. Sztyft jest miękki,  woskowy. Aplikacja kredki jest bardzo prosta, a za razem precyzyjna. Uzyskany efekt bardzo mi się podoba, wygląda naturalnie. Minusem jest trwałość... Kredka okrutnie się rozmazuje, po jej użyciu muszę pamiętać by czasem nie patrzeć brwi. Mimo to i tak ją lubię :).

Moja kredka pochodzi w pudełka shinybox i niestety nie pamiętam jaka jest jej sugerowana cena.





6 komentarzy:

  1. Czemu mam wrazenie ze ta kredka jest na brwiach zielona? Czy to wina swiatla? Czy jednak mam racje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie tak zdjęcie dziwnie wyszło... Na żywo nie ma takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie podkreślam właśnie, przy grzywce nie ma sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mnie ta kredka nie zaciekawiła:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podkreślam brwi, boję się ;) zawsze wychodzi mi to zbyt teatralnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez dopiero teraz zaczęłam się bawić w podkreślanie brwi :) Na razie mam kredkę Loreal, ale czaję się na Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...