środa, 1 października 2014

Wrześniowe pudełko beGLOSSY

Wrześniowa edycja pudełka beGLOSSY nosi tytuł "czas dla urody". Pokażę Wam co znalazło się w środku :).


W różowym pudełku znalazły się trzy miniaturki i trzy kosmetyki pełnowymiarowe.

Auriga Flavo-C serum. Jest to preparat o działaniu anti-aging. W pudełku mamy miniaturkę o pojemności 3 ml.

Benefit cosmetics It's potent! Eye cream. Rozświetlający krem pod oczu. Urocza miniaturka o pojemności 3,0 g

Isis-pharma Glyco-A 12%. Peeling kosmetyczny z kwasem glikolowym. Miniaturka o pojemności 5 ml.

Pantene Pro-V Błyskawiczny tonik wzmacnaiający. Produkt pełnowymiarowy - 95 ml

Yves Rocher Wydłużający tusz do rzęs 360%. Edycja limitowana, produkt pełnowymiarowy, w pudełku znajdujemy tusz o pojemności 8 ml.

Red Blocker Krem do skóry naczynkowej na dzień. Pełny produkt o pojemności 50 ml.


Zawartość wrześniowego pudełka trafiła w mój gust. Miniaturki zainteresowały mnie na tyle, że rozważam kupno pełnych opakowań (szczególnie peeling). Tusz to produkt, który każdemu się przyda. Tonik nadaje się do każdego rodzaju włosów. Ciekawe czy faktycznie wpływa na ich wzmocnienie. U mnie w trakcie testów. Krem Red Blocker dam mojej mamie :).

Ps.
Kilka słów prywaty... Ostatnio pracuję 7 dni w tygodniu, od 8 do 11 godzin. Nawet nie wiem kiedy będę miała wolne, możliwe, że taki stan może potrwać ponad miesiąc. Praca przekłada się oczywiście na moje zarobki, ale pieniądze to nie wszystko... Szczególnie gdy jestem tak zmęczona, że nawet nie chce mi się ich wydawać ;). W tej chwili biorę udział w konferencji, ale ciiii ;).

Druga rzecz, chcę kupić dom. Poświęcam resztkę mojego wolnego czasu na poszukiwania tego idealnego. Trzymajcie kciuki żeby szybko poszło :). Chcę w końcu mieć swoje miejsce, które będzie wyglądać tak jak chcę <3.

Mimo wszystko zrobię co w mojej mocy by notki pojawiały się jak najczęściej :D

4 komentarze:

  1. Fajne produkty, ciekawa jestem Benefitka. :) Gratuluję pracy, szkoda że zajmuje Ci tyle czasu, ale jak sprawia satysfakcję to fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełko:) Powodzenia w wybieraniu domu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. te miniaturki są strasznie małe... mogłyby być ciupkę większe ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...