sobota, 25 października 2014

ShinyBox październik 2014

Październikowe pudełko Shiny kazało długo na siebie czekać. Ta edycja zatytułowana jest "Think Pink" i jak można się domyślić nawiązuje do problematyki raka piersi. Pora zobaczyć co jest w środku!


Norel Żel ujędrniający biust - krem do pielęgnacji skóry biustu, szyi i dekoltu. Otrzymujemy miniaturkę o pojemności 75 ml. O marce Norel słyszałam pozytywne opinie (Angel ;*) i z ciekawością przetestuję ten produkt.

IsaDora Pomadka perfect moisiure lipstick - miniaturka szminki (2,5 g). Trafił mi się kolor czerwony nr 148 red rush. Liczyłam na róż, ale czerwień okazał się bardzo ok :). 

Yasumi clean & fresh silky powder - tym razem produkt pełnowymiarowy. Mój pierwszy kosmetyk marki Yasumi i przy okazji pierwszy puder do oczyszczania twarzy jaki miałam. Jestem bardzo ciekawa działania.

Paese Odżywka do paznokci - w moim pudełku trafił się preparat o enigmatycznej nazwie "paznokieć w płynie". Czego to ludzie nie wymyślą ;). Mam pełnowymiarowy produkt więc przetestuję i wyrobię sobie zdanie na temat tego dziwoląga. 

Biały jeleń Hipoalergiczny płyn micelarny - kosmetyk, który przyda się każdej kobiecie. Nie miałam, ale z chęcią przetestuję. Pełnowymiarowe opakowanie.

Gratis dostajemy dwie chusteczki zmywające lakier do paznokci marki Jelid. 



Cóż mogę powiedzieć... gdybym krócej czekała to może byłabym bardziej zadowolona z zawartości. Nie jest źle, ale jednak pozostał niedosyt... I co z tym "think pink"? Spodziewałam się jakiegoś mocniejszego nawiązania.

13 komentarzy:

  1. za każdym razem jak widzę pudełko kosmetyczne to utwierdzam się w przekonaniu, że już by mnie nie cieszyło. kiedyś byłam pełna nadziei, że firmy odrobią lekcje i będą w stanie dorównać zagranicznym glossyboksom i innym.. ale nie, no kurde nie. jak Ty myślisz, podobają Ci się tak ogólnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście pudełka się podobają, może dlatego że jest to pierwszy miesiąc kiedy się na nie zdecydowałam. Miałam bardzo duży dylemat, co wybrać dla siebie i jednak zdecydowałam się na Glossy i F&L. A co było w moich pudełeczkach ? - zapraszam do zerknięcia:
    http://stylowoikulturalnie.blogspot.com/2014/10/beglossy-vs-face-pazdziernik-2014.html

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BeGlossy dał radę, Shiny rozczarował

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zawartość ma się nijak do hasła przewodniego tego pudełeczka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie jest złe, ale za długo czekałam ;)

      Usuń
  6. U mnie czerwona pomadka na bank by się zmarnowała, ale reszta pudełka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość tego pudełka bardzo mi się podoba - nareszcie się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc będzie coraz lepiej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...