wtorek, 28 października 2014

Haul z 18. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie

Za namową Angel wybrałam się na targi książki. W sumie to poszłam z ciekawości, nie nastawiałam się na zakupy (w tej chwili mam inny priorytet), ale wyszło jak wyszło... Na dodatek ostatniego dnia targów z poświęceniem (tylko 2 godziny snu) poleciałam na targi by jeszcze coś dokupić ;). Nie będę przedłużać, zobaczcie sami co mi przybyło na półkach :).

Języka angielskiego używam codziennie w pracy. Wierzę, że doskonalenie moich umiejętności językowych przełoży się na wyższe zarobki, więc każda złotówka wydana na naukę to inwestycja! :D


Nie samą nauką człowiek żyje... Czytadła też muszą być ;). Nadal zafiksowana jestem na temacie pieniędzy ;). 
"O pieniądzach polskiej mafii"... Wspomnień Masy ciąg dalszy. No cóż, prawda jest taka, że mafia nadal trzyma kasę i rozkręca biznesy... Dobrze wiedzieć z kim się współpracuje ;) ;) ;).
"Sceny z życia rosyjskich milionerów" autorstwa Marie Freyssac... Trzeba poznać "wroga" by wyciągnąć z niego ile się da ;). Haha! A przy okazji świetna okładka.

Wszystko oczywiście z przymrużeniem oka ;).

Wisienka na torcie - "1989 Dziesięć opowiadań o burzeniu murów". Strzał w dziesiątkę! Książka zwróciła uwagę Ukochanego ilustracjami Henninga Wagenbretha. Gdy tylko wzięliśmy ją do ręki i odkryliśmy, że tematyką jest MUR! to książka musiała być nasza! Nie wahaliśmy się ani chwili.


O dziwo to by było na tyle. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupów. Mam nadzieję, że na następnych targach będziemy mogli bardziej poszaleć... Że fundusze na to pozwolą... I będziemy mieli kilometry nowych półek w nowym domu... Do zapełnienia :D

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...