czwartek, 16 października 2014

beGLOSSY październik

Hasło październikowej edycji pudełka beGLOSSY to "Zrelaksuj się!". W środku są produkty, po użyciu których mamy poczuć się radosne i zrelaksowane. Szczerze mówiąc radość poczułam już po otwarciu i szybkim rzucie oka na zawartość. Pięć produktów pełnowymiarowych i jedna próbka, która jest o połowę mniejsza niż pełny produkt (czyli całkiem duża, no!). Całkiem niezły wynik, no nie? :D Na dodatek wszystkie kosmetyki są na tyle uniwersalne, że powinny przypasować każdemu.

A co mamy w środku...


AUSSIE 3 Minute Miracle Reconstructor - sławna odżywka marki Aussie. Od dawna miałam na nią chrapkę, w końcu ją wypróbuję :D. Pełen produkt.

BIOLIQ Krem nawilżający pod oczy 25+ - tutaj również pełny produkt. Nawilżający krem pod oczy, czyli klasyka gatunku. Myślę, że każdemu się przyda. Z chęcią wypróbuję :).

ORIENTANA Balsam do ciała w kostce - jaśmin i zielona herbata - tym razem próbka, ale i tak mamy 30 g balsamu (pełen produkt ma 60 g). Balsam pięknie pachnie i chętnie będę się nim relaksować... yyy... balsamować znaczy się :P

BINGOSPA Czekoladowy krem pod prysznic - kosmetyków do kąpieli nigdy dość, w końcu każdy się myje (a przynajmniej powinien). Do tego zapach czekolady, ach! Pełny produkt.

SANSE CHOCOLATERAPIA Peeling dotleniający - pełnowymiarowe opakowanie peelingu enzymatycznego. Z przyjemnością go przetestuję :D

DERMO PHARMA SKIN REPAIR EXPERT Maska kompres 4D - to prezent. Maska, która ma na celu nawilżyć i dotlenić cerę. Produkt pełny.



I tak właśnie prezentuje się zawartość pudełka. Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę. Będę używała każdego kosmetyku. W sumie to zaraz opublikuję post i lecę do wanny ;)

19 komentarzy:

  1. Zadziwia mnie idea tych pudełek, ludzie się zabijają o kosmetyki, które są wysyłane w ciemno i wcale nie muszą być dobre! Fajnie jednak, że trafiłaś i Ci się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam po prostu lubię dostawać niespodziankę :D. W końcu kasę trzeba na coś wydawać ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie zamawialam tych pudelek. Podoba mi sie zawartosc pazdziernikowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że utrzymają poziom :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba zawartość :) Ciekawa jestem co będzie w Shiny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać Shiny :D

      Usuń
  4. Tez jestem w szoku! Jedyne, co bym wyrzuciła, to Aussie. Moje włosy nie tolerują tych kosmetyków. Ale sam fakt, że są to produkty pełnowartościowe już dobrze świadczy. Be Glossy w końcu zaczyna się starać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie używałam Aussie więc chętnie wypróbuję. Jak coś to można koleżance oddać ;)

      Usuń
  5. kosmetyki warte wypróbowania :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie niestety nie bardzo :-( Dobrze, że nie zamówiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dostałam tą wersję pudełeczka :)


    http:// stylowoikulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądając zawartości pudełek na blogach śmiało mogę stwierdzić, że się poprawiły :)

    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Już wiem jaki będzie kolejny mój zakup ! :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, nowy wygląd i recenzje. W wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...