czwartek, 25 września 2014

Wypełniacz bez wstrzykiwania - specjalny płyn firmy Sidmool

Lubię kosmetyczne ciekawostki. Nie wahałam się ani sekundy gdy zobaczyłam to cudo na Azjatyckim Bazarze, od razu zamówiłam i nie mogłam się doczekać dostawy :).

Bezzapachowy płyn znajduje się w buteleczce z pompką. Jej pojemność to 60 ml, a cena 134 zł. Sprawa z tym kosmetykiem wygląda następująco: zawiera ekstrakty z tajemniczych ziół, a jego zadaniem jest odbudowa podskórnej tkanki tłuszczowej. Smaruję sobie kości policzkowe, tłuszczyk się rozrasta, a ja oszczędzam na zabiegach w gabinecie medycyny estetycznej (a na dodatek nie boli!).
Wiecie co jest najlepsze? Działa! A na dodatek jest wydajny. Używam go już od jakiegoś czasu (zużycie widać na zdjęciu), a moje kości policzkowe stały się bardziej wyraziste. Nie wyobrażam sobie życia bez tego kosmetyku, poważnie!

Jeśli tylko kiedykolwiek myśleliście o zabiegu z użyciem wypełniacza, koniecznie musicie najpierw wypróbować ten specyfik! Polecam!



Ps.
Dzisiejszy obrazek został nazwany "chiński płyn". Kocham mojego Ukochanego vs z kim ja mieszkam??

11 komentarzy:

  1. Intrygujący kosmetyk. Kto wie może kiedyś się na niego skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  2. O czymś takim nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś na razie mam mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, czego to nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe! Z chęcią podarowałabym go mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak patrze na cene ciężko się przekonać. Ale jak widać jakis efekt to warto spróbować przed drogim zabiegiem.

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, skoro działa jak wypełniacz, to powinien też niwelować drobne zmarszczki, mam rację? Kusisz tym produktem, choć cena jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. No i przydałyby się jakieś zdjęcia "przed" i "po" ;)

      Usuń
  8. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...