niedziela, 28 września 2014

JOANNA Olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia

Olejek do twarzy i ciała z olejkiem makadamia, firmy Joanna, to kosmetyk, który trafił do mnie dzięki sierpniowej edycji pudełka ShinyBox. W sklepie 100 ml olejku możemy kupić za ok. 10 zł.

Przy pierwszym użyciu zauważyłam, że olejek jest mocno perfumowany. Muszę przyznać, że jego zapach mnie irytuje. Na twarz bym go nie nałożyła, ale na ciało jak najbardziej :). Używam go po kąpieli na wilgotną skórę. Kosmetyk jest tłusty, ale łatwo się go rozprowadza, a gdy zmęczona po pracy w końcu kładę się do łóżka to szczerze mówiąc zwisa mi czy utłuszczę pościel ;).

Gdy budzę się rano po kilku godzinach regenerującego snu, moja skóra jest miękka i nawilżona. Olejek pomógł mi doprowadzić się do porządku po urlopie. Polecam używać na noc zamiast balsamu. Planuję też zastosować go do olejowania włosów.


5 komentarzy:

  1. Dla mnie intensywny zapach też jest minusem. Być może na ciele bym go zniosła, ale na twarzy pewnie też nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę ale nigdzie u mnie nie ma tej serii :/

    OdpowiedzUsuń
  3. zainteresowałaś mnie tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...