środa, 24 września 2014

Chantal szampon SESSIO professional MOISTURE

Napis "professional" na butelce szamponu już mnie nie wzrusza. Prawda jest taka, że liczy się skład i działanie, a nie to czy szampon jest drogeryjny, czy też może w pełni profesjonalny, do kupienia jedynie w hurtowniach fryzjerskich. Dziś pod lupę idzie szampon SESSIO professional do włosów suchych.

Buteleczka z pompką mieści 500 g produktu. Design opakowania nie wyróżnia się niczym szczególnym,
Już przy pierwszym użyciu zauważyłam, że szampon ma bardzo przyjemny zapach. Czyżby to woń marakui, o której jest mowa na opakowaniu? Szczerze mówiąc nie wiem. W każdym razie jak kosmetyk ładnie pachnie to używa się go przyjemniej niż wtedy, gdy zapach nas irytuje ;).
Konsystencja szamponu jest dość gęsta. Szczerze mówiąc muszę  pompować 4 razy, by nabrać ilość kosmetyku, którą mogę umyć włosy. Bez sensu. no nie? Przy takiej ilości kosmetyk dość dobrze się pieni.
Po użyciu szamponu włosy są miękkie i ładnie się układają. Jakiegoś super działania nawilżającego nie ma, ale to już rola odżywki ;). Kosmetyk za to dobrze oczyszcza włosy. Dużym plusem jest to, że nie spowodował łupieżu u mojego Ukochanego.

Szampon jest w porządku, spełnia swoją rolę i wpływa pozytywnie na wygląd włosów. No i ładnie pachnie. Ciekawa jestem innych produktów marki Chantal, szczególnie odżywek :)

Ps.
Ukochany zapisywał mi zdjęcie do postu... Podpisał je "płyn". Już się przyzwyczaiłam, że każdy kosmetyk, bez wyjątku, to dla niego "kremik", ale ten "płyn" to mnie dziś zaskoczył ;)

12 komentarzy:

  1. haha a widzisz, powoli się chłopak uczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak długo szukałaś tego zdjęcia? ;) kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście w katalogu były tylko 3 pliki ;)

      Usuń
  3. ja miałam szampon tej firmy i sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę wypróbować odżywki :)

      Usuń
  4. Mam odżywkę z tej serii - jest świetna! Nawet jest jej recenzja u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio słyszałam produktach tej firmy wiele dobrego :) chyba pora wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że ceny bardzo przystępne :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...