wtorek, 5 sierpnia 2014

Shine!

Cekiny to dobry pomysł nie tylko na wieczór. Moim hitem sezonu są cekinowe szorty (chwyciłam je w sklepie w drodze do kasy i wzięłam w ciemno nawet bez przymierzania, z miejsca podbiły moje serce).. Noszę je na co dzień,. Bardzo mi się podoba to jak ożywiają nawet prosty strój. W dzisiejszej stylizacji zestawiłam je z dżinsową koszulą i metalicznymi klapkami na korkowej podeszwie. Miejski klasyk :).




koszula - Bershka, szorty - New Yorker, klapki - F&F, torba - Ystrdy, bransoletka - Katherine

8 komentarzy:

  1. super set, podoba mi się koszula

    pozdrawiam;*
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Lubię jak ktoś wprowadza takie elementy do codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój styl - luz z odrobiną elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNA STYLIZACJA I WYGODNA JESTEM NA TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę koszulę ;] Fajnie i na luzie ta stylizacja ;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...