piątek, 1 sierpnia 2014

Palmer's Skin Therapy Oil

Nie ma nic lepszego niż porządny olejek. Jeden może zastąpić kilka kosmetyków. Dziś przedstawię Wam mój ulubiony!

Skin Therapy Oil to flagowy produkt marki Palmer's. Olejek znajduje się w typowym plastikowym opakowaniu z pompką. Jest ono bardzo wygodne, a pompka się nie zacina. Moja buteleczka zawiera 60 ml oliwki, ale gdy szukałam w internecie ceny to znalazłam tylko polemność 150 ml za ok. 50 zł.

Kosmetyk ma cudowny, kakaowy zapach, który jest przez jakiś czas wyczuwalny na ciele. Mega smakowity! :) Konsystencja typowa dla olejku, płyn jest rzadki i tłusty. Dobrze rozprowadza się na ciele. Co ciekawe, olejek szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

Produkt przeznaczony jest do pielęgnacji skóry całego ciała, również twarzy. Producent rekomenduje olejek do stosowania na rozstępy, blizny, suchą skórę, a także oznaki starzenia... I faktycznie! Skóra została nawilżona i stała się bardziej elastyczna. Blizna po oparzeniu stała się mniej widoczna, jej struktura upodobniła się do zdrowej skóry. Wpływ na rozstępy trudno mi ocenić, moje są białe i ledwo widoczne, na takie ponoć już nic nie pomoże. Porządne nawilżenie pozytywnie wpływa na skórę z oznakami starzenia. Drobne zmarszczki (te spowodowane przesuszeniem) znikają :).

Kosmetyk oceniam bardzo pozytywnie. Poprawia wygląd skóry całego ciała. Olejek na stałe zagościł w mojej kosmetyczce i serdecznie Wam do polecam :)


14 komentarzy:

  1. Oooo! Coś na blizny, czyli coś dla mnie. Ale nie wiem, czy na taką ilość moicj blizn starczy taka mała buteleczka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blizny polecam jeszcze serum :) Fajne jest

      Usuń
  2. Strasznie mnie kuszą produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego olejku i muszę mu się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbowałabym, ale zapach czekolady w kosmetykach zupełnie mi nie podchodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja lubię takie pyszne kosmetyki <3

      Usuń
  5. Ciekawa jestem jego działania, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dużą buteleczkę. Moim zdaniem to jeden ze skuteczniejszych kosmetyków na blizny.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę kiedyś wypróbować. jak mi się portfelik zagęści. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...