sobota, 2 sierpnia 2014

Jedz jabłka! Zawstydź Putina! (tak jak królinia)

Dziś bez zbędnych wstępów. Sprawa wygląda następująco: Putinowi odbiło do reszty. Chyba mu się nudzi, nurkowanie i wyławianie antycznych waz już go nie kręci, teraz strzela do samolotów i wprowadza embargo na polskie jabłka. Słabo, no nie?

Ale spokojnie, co by nie było, polskie jabłka się obronią! Wiecie co robić! Bierzcie się za pieczenie szarlotki na niedzielę... A jak się odchudzacie tak jak ja to po prostu wcinajcie jabłka! A jeśli macie weekend to pijcie cydr (ja dopiero w poniedziałek...) :). Niech się Putin wstydzi!

Pamiętajcie, że najmodniejszym dodatkiem sezonu jest aktualnie torba z jabłkami, a lokale, w których warto być, poznajemy po tym, że dostajemy tam jabłko w gratisie (czyżby McDonald's kreował trendy swoim zestawem Happy Meal?).



Ręka do góry kto dziś zjadł chociaż kawałeczek jabłka. Nasza Trójca spełniła obywatelski obowiązek, królini aż się uszka trzęsły. Jeśli jeszcze nie jedliście... To się nie przyznajcie tylko szurajcie po jabłko! Bo będziecie się wstydzić razem z Putinem!







A tak poza tym Putin strzela sobie w kolano. Zamiast lajfstajlowego cydru, Rosjanie będą walić wódę ;)


zBLOGowani.pl

17 komentarzy:

  1. Nie chce mi się do sklepu gnać - wolę gruszki a przecież gruszek też naszych nie chcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karol z 4 zdjęcia ukradł posta :DDDDD boski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam go takiego na co dzień -,-

      Usuń
  3. W poniedziałek lecę po wór jabłek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, wcinamy jabłka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jemy jabłka rodzinnie a Putin niech się wstydzi :)
    Królini jest po prostu uroczy .

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja i bez Putina wcinam jabłuszka.. i piekę szarlotki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię jabłek, wręcz ich nienawidzę :(
    Ale Wasza królinia jest piękna, na pewno mój prosiaczek by się z nią pobawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest południe a ja zjadłam już 3 jabłka papierówki, z własnego sadu więc nie przyczyniam się za bardzo do polepszenia sprzedaży. to jedne z moich ulubionych owoców. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jemy jabłka ! Jestem jak najbardziej za :) jem conajmniej dwa jabłuszka dziennie !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...