poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Holiday time - Marmaris

Jak pewnie wiecie w końcu doczekałam się urlopu i aktualnie przebywam w Turcji. Właśnie stuknęła mi połowa pobytu, tydzień jeszcze przede mną. Najwyższa pora na post, no nie? Będzie lekko, łatwo i przyjemnie, w końcu są wakacje!




Gdy temperatura osiąga ponad 35 stopni w cieniu, moje stylizacje są raczej proste. Mam wrażenie, że każdy element biżuterii podnosi odczuwalną temperaturę o kilka stopni ;). W taką pogodę wszystko co zbędne idzie w odstawkę! I już!



 



top - Tally Weijl, szorty - New Yorker, klapki - CCC, bransoletka - w życiu sobie nie przypomnę w którym sklepie ją kupiłam, okulary - Ray Ban

22 komentarze:

  1. Ciekawe te szorty ;)
    gwiazdaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, na urlopie chodzi przede wszystkim o relax!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, po Częstochowie pomykam w dresie ;)

      Usuń
  3. Dokładnie 11 dni temu wróciłam z Riwiery Tureckiej. Było przepięknie! Za gorąco, żeby się malować, za gorąco na biżuterię. Najchętniej człowiek non stop łaziłby w stroju kąpielowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turcja jest cudowna, mogłabym tu zostać :)

      Usuń
  4. Pozazdrościć :) Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pracuję po 6 dni w tygodniu, zasłużyłam :P

      Usuń
  6. świetne zdjęcia,świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...