sobota, 9 sierpnia 2014

Hallo Spring. Wosk od Full Mellow


Dziś Wam pokażę co ostatnio topiło się w moim kominku. Jest to sojowy wosk od Full Mellow. Mój woskowy ludek ma zapach Hallo Spring. Według producenta to woń kwitnącej jabłoni. Osobiście ciężko mi go z czymś skojarzyć. Troszkę brakuje mi w nim finezji, jest dla mnie zbyt prosty... Ale mimo to przyjemny :).

Ludek został przeze mnie podzielony na trzy części ponieważ mam mały kominek :). Wosk szybko się topi, a zapach od razu wypełnia cały pokój (i przedziera się do innych pomieszczeń).

Cena wosków Full Mellow jest bardzo rozsądna, to tylko 4,90 zł. Warto wypróbować. Na pewno kupię inne zapachy przy okazji kosmetycznego zamówienia w Full Mellow.



20 komentarzy:

  1. Już czuję ten zapach ;) w dodatku te kształty - urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę zamawiać woski (pewnie na jesieni :D) to przejrzę dokładnie ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór nie jest duży więc można poznać wszystkie :D

      Usuń
  3. Mam jakiś ich wosk, ale nie mam kominka..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, jak możesz żyć bez kominka? ;)

      Usuń
  4. Zniszczyłaś pajacyka ;( A taki był piękniusi ;( ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować, lubię nowości w zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wosk jest tak śliczny, że szkoda mi go używać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już napatrzyłam i mogłam palić ;)

      Usuń
  7. Mam taki sam kominek ;D mi byłoby szkoda spalić tego ludzika ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :D Ja swój dostałam :). Fajny jest, ale muszę jeszcze jakiś większy zorganizować

      Usuń
  8. Sezon kominkowy póki co jest u mnie zamknięty. Latem jakoś unikam palenia, ale za moment trzeba będzie uzupełnić zapasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja palę cały rok :) Ale latem raczej tylko wieczorami :)

      Usuń
  9. Na początku byłam święcie przekonana,że jest,to mydełko :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obstawiałam jeszcze balsam w kostce, ale Aja mnie oświeciła :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...