niedziela, 17 sierpnia 2014

Dzikie króliki

W końcu się doczekałam, wczoraj byłam ostatni raz w pracy (przed urlopem), a jutro lecę do Turcji :). Tym czasem, korzystając z wolnego dnia, razem z Mamusią i Ukochanym, pojechaliśmy wypuścić na wolność dzikie króliki!


Nie byłabym sobą, gdybym nie przyłożyła ręki do wzrostu populacji moich ulubionych uszaków. W końcu królik w banerze zobowiązuje! Wiedzieliście, że w Polsce dzikie króliki, jak i zające, są pod ochroną? Malutko ich jest niestety... Ale mam nadzieję, że to się zmieni! :D I wszędzie będą kickicać.

Pokażę Wam zdjęcia z akcji, a przy okazji zapraszam na profil Stowarzyszenia Szarak Polski (klik). Ja tym czasem lecę spać, do usłyszenia w Turcji! Śledźcie mój instagram i fanpage, będzie się tam działo!






11 komentarzy:

  1. Szczytna akcja! Udanego urlopu Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile radości widzę :) cudna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Króliki i ja to zawsze jest radość :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda? Jak mi Ukochany o niej powiedział to aż mi się oczy zaświeciły

      Usuń
  4. Ja w zeszłym roku znalazłam w garażu 3 małe króliczki i starałam się je wykarmić przez kilka tygodni, ale niestety się nie udało :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne. Nie wiedziałam, że populacja królików jest tak niska, że trzeba ją uzupełniać. Niech się adoptują i rozmnażają ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...