czwartek, 14 sierpnia 2014

Cukrowy peeling do ust Candy Floss od Full Mellow

Peeling do ust to kosmetyk bez którego mogę się obyć... W końcu szczoteczka do zębów też daje radę... Ale o ile szczęśliwsza jestem gdy go jednak mam :D. Szczególnie gdy mowa o peelingu od Full Mellow.


Mały plastikowy słoiczek skrywa 25 g kosmetyku (na stronie można kupić słoiczek o pojemności 30 g za 25 zł) o zapachu waty cukrowej. Na pierwszy rzut oka zwykły peeling, ale gdy tylko odkręcimy nakrętkę... Zapach jest boski! Nie przesadzam! Woń jest niesamowicie smakowita, po prostu nie mogę się jej oprzeć i szybciutko aplikuję na usta...

Peeling fajnie się rozprowadza, bez problemu można go wmasować w usta. Co najważniejsze nie osypuje się! W końcu nie mam wszystkiego w cukrze ;). Mogę go używać nawet nad klawiaturą laptopa ;). Kosmetyk jest wydajny, wystarczy malutka ilość by usta doprowadzić do porządku. Gdybym tylko nie chciała go używać ciągle*, to starczyłby mi na długo ;). Po zabiegu produkt ze smakiem zjadam, a moje usta są gładkie i nawilżone.

* Peeling Candy Floss jest tak fajny, że usta mogłabym peelingować non stop, by tylko czuć ten zapach i zlizywać kosmetyk... Jest jak narkotyk! Mnie już ma.



11 komentarzy:

  1. Kolejna pozytywna opinia na jego temat. W końcu będę musiała przetestować i ja! ;)

    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas przekonuje siebie, że peeling do ust to zbędny kosmetyk, ale tak ładnie o nim piszesz, że z chęcią bym go użyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi świetnie :-) Nie miałam jeszcze niczego tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mój pierwszy peeling i... na pewno nie ostatni! Czemu ja go nie stosowałam wcześniej? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoje usta miodem i cukrem traktuję od czasu do czasu. Póki co : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelingi są dobre i sama też stosuję ale innych firm a ten warto przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...