sobota, 5 lipca 2014

Tanie i dobre skarpetki złuszczające

Dziś będzie krótko bo mam mało czasu, ale jest coś co musiałam Wam pokazać. 
Na targach kosmetycznych kupiłam parę skarpetek złuszczających za 50 zł. Ostatni raz tak przepłaciłam! Ostatnio natknęłam się na produkt marki Skinlite - Exfoliating Foot Mask, który można kupić za ok. 10 zł w sklepach Carrefour. Kupiłam 2 opakowania i przetestowałam... Działa! Skarpetki są równie skuteczne jak te za 50, a także za 100 zł :D. Po co przepłacać? 
Lećcie do Carrefour'a i dajcie znać jak się u Was sprawdziły :) Ja jestem zachwycona i polecam :)

Ps.
Ale jak mi wykupicie sprzed nosa to się wkurzę ;)

16 komentarzy:

  1. Super, dzięki za cynk! :D Bo szukałam jakiś tanich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, cieszę się, że nie muszę zamawiać przez neta :)

      Usuń
  2. No i się doczekałam tańszego odpowiednika :) Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przekonałam się, że działają tak samo jak te droższe to od razu dałam Wam znać :) Po co przepłacać? :P

      Usuń
  3. Ooo! Carrefoura mam pod nosem, więc dziękuję za info, bo już od jakiegoś czasu chciałam kupić takie skarpetki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O cholera Cerrefoura mam baaardzo daleko, ale jutro pójdę i zobaczę czy u mnie są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, zastanawiałam się ostatnio czy je kupić :) teraz już wiem !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, szczególnie, że to tylko 10 zł :)

      Usuń
  6. Szukałaś kiedyś sposobu na przechowywanie lakierów, dziś natknęłam się na to zdjęcie:)
    http://1-ps.googleusercontent.com/h/www.diyncrafts.com/wp-content/uploads/2013/07/319x529x65-nail-polish-storage-idea.jpg.pagespeed.ic.nySIWlSO94.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, przetestowałam i również polecam! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...